180 éves a Caola

1831-ben egy szappanosmester, nevezetesen Hutter József úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és gyárat alapít. Arra a sikerre azonban, amit a cége jelentett, maga sem számított: termékein generációk nőttek fel és szinte nem létezik olyan ember, aki ne ismerné a Caola márkanevet.

A cég idén ünnepli fennállásának 180. évfordulóját. Az ünnepez kapcsolódóan a Caola Nemzedékek receptje címmel nyereményjátékot hirdetett: június 30-ig emailben várják azokat a családi történeteket – titkokat, praktikákat, hagyományokat, szokásokat – amik nemzedékről-nemzedékre öröklődtek. A kampány arca Tordai Teri színésznő, aki lányának, Horváth Lili színésznőnek a szépség titkáról egy nagyon fontos momentumot árult el: az arcbőr hidratálását.

Várjuk a TE történeteidet, örömteli tapasztalataidat is, amit ez a márka szerzett. A hozzászólásnál oszd meg velünk.

[youtube]X5mPpDMwM3A[/youtube]

ujbuda.hu

Ha tetszett a cikk nyomj egy “tetszik”-et.