Leszámolás a kilókkal

Szeretnék további friss híreket kapni!

A jó hír az, hogy aki még most észbe kap, kitartása eredményeként nyáron büszkén viselheti kedvenc fürdőruháját. Mára már számos lehetőség adott az áhított külalak eléréséhez. A legfontosabb, amit szem előtt kell tartanunk, hogy a fogyókúra nem csupán egy időszakra kell, hogy szóljon. Ellenkező esetben, a keservesen leküzdött kilók hamar visszakúsznak, vagyis értelmetlenül kínoztuk magunkat.

A cél az életmódváltás, ez pedig tök dologból tevődik össze. Változtatnunk kell az étrendünkön, ami nem megvonást jelent, csupán bizonyos ételek elhagyását, mértékének csökkentését, illetve egészséges, szervezetünk számára létfontosságú tápanyagok bevitelét. Hidd el, a diéta nem attól hatásos, ha mindent megvonsz magadtól és csak azt eszed, amit előírnak. Az ilyen módszereknek legtöbbször az a következménye-amit biztosan tapasztaltál már-, hogy eleged lesz az egészből, feladod, és minden kezdődik elölről, Te pedig csalódottan állsz a tükör előtt.

Elárulok egy titkot, amit ha jól használsz, többet érsz vele, mint egy rakat csodapirulával, könyvvel, magazinnal, diétás módszerrel. A fogyás a fejedben dől el. Ez minden. Ha úgy érzed, hogy elég erős vagy, márpedig igenis az vagy, akkor semmi sem lehetetlen. Gondolj arra, hogy mi a cél, mennyiben változtatná meg az eredmény az életedet, megéri-e küzdeni érte? Nos, ha igennel válaszoltál, nincs több kérdésem. Innentől kezdve már csak rajtad áll, hogy néhány hónap alatt olyanná válhatsz-e, amilyenné szeretnél nemcsak testileg, de szellemileg is. Mint az élet sok más területén, itt is csak a kezdet nehéz, hiszen ha túljutottál az első 1-2 hónapon, onnantól már szinte az életed részévé válik a mozgás, az egészséges táplálkozás.

A felesleg eltüntetéséhez, az esztétikusabb külső eléréséhez nem csupán diéta, de mozgás is szükségeltetik. Amennyiben csak diétázol, könnyen előfordulhat, hogy gyors fogyás esetén-ami mellesleg nem is egészséges-a testedet megviseli a hirtelen változás. A bőröd megnyúlik, az izomvesztés lép föl, erőtlen leszel. Ha pedig csak mozogsz, és nem változtatsz az étkezési szokásaidon, szintén nem lesz látványos a változás, főleg, ha az edzések után jól meg is jutalmazod magad egy kiadós vacsorával. A lényeg tehát, hogy a kettőt egyszerre alkalmazd. Válassz egy az életvitelednek megfelelő, mozgásformát!

A lényeg, hogy jól érezd magad miközben azt csinálod és ne kötelességnek érezd a sportot. Sajnos, mint tudjuk, nem mindenkinek van arra lehetősége, hogy méregdrága konditermekben szabaduljon meg a felesleges kilóktól, de hidd el, ez nem kifogás. Iktass be a mindennapjaidba heti legalább kétszer egy óra testmozgást. Lehet az kocogás a természetben, tánc, vagy akár a nappaliban torna egy DVD, esetleg kazetta segítségével.
A legjobb, ha egy barátnődet, családtagodat is bevonod, így nem csupán jobb hangulatban fog telni a közös testedzés, de egymást is ösztönözhetitek, ami szintén ösztönzőleg hat majd Rád.

Fontos, hogy ne add fel, ha nem látsz azonnal változást, hiszen ehhez is idő kell! Aki becsületesen és kellő rendszerességgel végzi a gyakorlatokat és az étkezésre is odafigyel, minden valószínűséggel előbb vagy utóbb, eléri a kívánt eredményt. Légy türelmes, kitartó, és meglásd eléred amire vágytál! Ha sikerült, lepd meg magad egy szép új ruhával, amiben végre jól érzed majd magad! Hidd el, jobban fog majd esni, mint a legfinomabb csokoládé!

[b]Beküldte Martus[/b]


Miről olvasnál szívesen itt a portálon?

Kérjük írd meg nekünk.
*-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Név*:

E-mail cím*:

Üzenet (röviden, 1 mondatban)* :

A javaslatok a szerkesztőség e-mail címére érkeznek. Azt a honlapra nem tesszük ki. Köszönjük.