Milyen híreket szeret a közösségi média?

Szeretnék további friss híreket kapni!

Számokra lebontva ez azt jelenti, hogy a megosztások majd’ 90 százaléka az olvasók alig több mint negyedéhez köthető. Az elosztási csatornák között egyértelműen a különböző közösségi oldalak vezetnek.
A Facebook, a Twitter, a YouTube és a MySpace felületein történt a terjesztés [i]43 százaléka[/i]. Az e-mail azért még mindig elég jól áll a maga [i]30 százalékos[/i] arányával, az sms [i]15 százaléka[/i] viszont meglepően magasnak tűnik. Talán ez utóbbi mögött az okostelefonok erőteljes elterjedése áll, bár azokkal egyszerűbbnek tűnik a fenti csatornák használata. A sor végére került az azonnali üzenetküldés 12 százalékkal.

A megosztás mögötti alapvető motivációs indokokat vizsgálva arra jutottak, hogy régiónként eltérőek a szokások. Észak-Amerikában és Európában elsősorban azért osztanak meg anyagokat egymással az emberek, mert úgy gondolják, hogy az a másik számára hasznos, érdekes lehet. Ezen belül Európában komolyabb szerepet kapnak a munkához köthető ajánlások. Ázsiában ezzel szemben olyan témák keringenek, amelyek a küldő nézeteit, tudását, identitását erősítik meg.

Téma szerinti bontásban az látszik, hogy [b]a cikkek kétharmada az aktuális, vezető anyagok közül kerül ki, 19 százalék „breaking news”, a vicces, érdekes cikkek pedig körülbelül egy hatodát teszik ki a teljes spektrumnak.[/b] Az anyagok jó része általános érdeklődésre számot tartó írás, de kiemelten nagy arányban szerepelnek pénzügyi, tudományos, informatikai témák, valamint olyan tartalmak, amelyek vizuálisan is megragadják az emberek figyelmét.

[b]Te meg szoktad osztani a híreket? Ezt a közösségi portálon is könnyedén megteheted. A hírek alján jobb oldalon csak egy gombnyomás és máris megoszthatod a különböző közösségi oldalakon az adott hírt.[/b]

[right][size=8]Figyelőnet[/size][/right]


Miről olvasnál szívesen itt a portálon?

Kérjük írd meg nekünk.
*-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Név*:

E-mail cím*:

Üzenet (röviden, 1 mondatban)* :

A javaslatok a szerkesztőség e-mail címére érkeznek. Azt a honlapra nem tesszük ki. Köszönjük.