Rolling Rock átverése Torkos csütörtökön

Szeretnék további friss híreket kapni!

Ezt az e-mail kaptam és úgy vélem jó, ha mindenki tud róla. Ezt a helyet jobb elkerülni.

Részlet egy blog oldal hozzászólásaiból-moderálva: Torkonakadt Csütörtök - Több mint duplájára emelte árait a Rolling Rock

Ezt ma reggel kaptam éshátbizony... Nem bí­rom egy percre sem elfelejteni, hogy Magyarországon élek... A lehúzás, a felületesség, a nemtörődömség, a panaszkodás, a lustaság, stb, stb... Tudomásul kell venni, hogy nem elég valamit valamennyiért megvenni és valamivel többért eladni... Főleg akkor nem, ha mindenki ezt próbálja csinálni... Termelni kéne, produkálni, alkotni, hogy nyomot hagyjál a világban, különben minek is éltél? Azért, hogy fogyasszad bolygónk javait? Ezért minek élned? Tegyél hozzá valamit, különben senki sem vagy és nem is leszel. Hát ennyi jutott eszembe, Kedves Barátaim. Plusz még talán annyi, hogy jópár hónapja mi is megfordultunk a lent emlí­tett helyen, az étlapon található dolgok felét nem tudták produkálni (persze a jobbik felét), a kiválasztott sör elfogyott, nem azt hozták, amit kértünk, a pincér oda sem jött vagy 40 percen keresztül.

Rolling Rock... Gratulálok!

KLB

Torkonakadt Csütörtök - Több mint duplájára emelte árait a Rolling Rock

Kevés annál idegesitőbb dolog van, mint árengedmény idején árat emelni. Olyat viszont még nem láttam, hogy 50%-os kedvezmény előtt, több mint duplájára "korrigálja" valaki étlapját. A Torkos Csütörtökok történetének eddigi legparasztabb vendéglátóipari egysége cí­met MLaci levele illetve az étlapokról készült fotói alapján í­téljük a Rolling Rock Cafénak:

Torkos csütörtökre foglaltunk asztalt a Rolling Rock Cafe-ba (a Feneketlen tónál), 8 főre. 20.30-ra szólt az asztal foglalás, pontosan érkeztünk. Rögtön gyanús lett, hogy a hely tömve van. A pincérektől való tudakozódásból hamarosan kiderült, hogy a tulaj kérésére a lefoglalt asztalokat is kiadták az utcáról betérő vendégeknek, akik meglepő módon nem akarnak felállni és elmenni... Már ez megalapozta a jó hangulatot, de mint kiderült, ez csak az előjáték volt.

Félórás könyörgés/reklamálás/kötekedés/tulaj-odahí­vás, stb után szerencsére fizetett egy nagyobb társaság, és leültünk. Egy pincértől - a biztonság kedvéért - megkérdeztük, hogy "ugye az ital is féláron van?". Hamár azt mondták a telefonos foglaláskor, hogy igen. A srác természetesen jelezte, hogy nem, az teljes árú... Az étlapra nézve szembesültünk azzal, hogy a leleményes tulajdonos alaposan megemelte az árakat ma estére a honlapon szereplő, és amúgy szokásos áraikhoz képest. Volt olyan fogás, amit csak 10%-al, és volt, ami háromszorosára emelkedett a mai napra... Az itallapot sajna nem fotóztuk le, pedig azt is megemelték szépen annak ellenére, hogy még 50%-ot sem adtak belőle. Az már csak apró adalék, hogy az asztalunkon lévő két itallapon sem ugyanannyiba került 1-2 koktél.

Azért volt ez jó, mert mindenhol azt olvastam, hogy tavaly ugyan voltak ilyen visszaélések, de idén már nem kell erre számí­tani... A sluszpoén ezután jött: negyed órás folyamatos leszólí­tgatás után végre odajött egy pincér felvenni a rendelést. Azzal kezdte mondandóját, hogy negyed órát várni kell a rendelés felvételére, mert úszik a konyha. Ekkor álltunk fel, kedvesen elbeszélgettünk vele, majd a főpincérrel az ét- és itallap furcsaságairól (először adták a hülyét, aztán azzal védekeztek, hogy nem ők találták ki, nem az övék a hely, stb.), és átmentünk a közeli, mindenki által ismert pizzériába, ahol bár nem féláron, de legalább jóllaktunk.

Az a baj, hogy annyira jó helyen van az étterem, hogy nem fog tönkremenni, pedig nagyon megérdemelné...

[Beküldte sweszter]


Miről olvasnál szívesen itt a portálon?

Kérjük írd meg nekünk.
*-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Név*:

E-mail cím*:

Üzenet (röviden, 1 mondatban)* :

A javaslatok a szerkesztőség e-mail címére érkeznek. Azt a honlapra nem tesszük ki. Köszönjük.